Etika e kryerjes së nevojës fiziologjike ( Pjesa e parë )
a) Kur hymë në banjo themi :
Muhammedi salaAllahu alejhi ve selem thotë: ” Fjala, e cila i ruan vendet e turpshme të njeriut nga vështrimet e xhinnëve kur hyn në banjo apo nevojtore, është:
BISMIL-LAHI, ALL-LLAHUMME INNI E’UDHU BIKE MINEL HUBUTHI VEL HABAITHI
” Me emër të All-llahut, o Zot, më ruaj nga e ndyra dhe ndytësirat “. Transmeton Buhariu dhe Muslimi nga Enes bin Maliku.
b) Kur dalim nga banjoja themi :
GUFRANEKE
“Kërkoj faljen tënde o Zot “. Transmeton Hadithi hasen, Ebu Davudi dhe Tirmidhiu nga Aisheja, nëna e besimtarëve.
Transmetohet nga Ebu Ejub El-Ensari [Allahu qoftë i kënaqur me të] se ka thënë: “Ka thënë Profeti salaAllahu alejhi ve selem: Nëse shkon ndonjëri prej jush në banjo, të mos drejtohet kah kibla, as të mos i kthejë shpinën, por kthehuni nga lindja apo perëndimi.
Shpjegim:
Islami fe madhështore e cila rregullon gjitha çështjet e jetës së muslimanit qofshin të vogla apo të mëdha, duke i vendos atyre etika të cilat janë në dobi të muslimanit në dynja dhe ahiret, nga to është edhe kryerja e nevojës, nga sunneti i të Dërguarit salaAllahu alejhi ve selem rjedhin disa etika të cilat janë të pëlqyera dhe disa obligative të cilat muslimani duhet ti praktikon, nga etika e pëlqyer është: kërkimi mbrojtjes nga Allahu të na ruaj nga shejtanët ngase vendi i tyre është në banjo apo nevojtore , gjithashtu kur del të thotë: gufraneke (kërkoj falje nga ti o Zot) kështu që pasi është liruar nga barra e barkut të lirohet edhe nga barra e mëkatëve, gjithashtu është ndaluar kthimi ka kibla gjatë kryerjes së nevojës qoftë me fytyr apo me shpinë ngase është kible e drejtimit për në namaz edhe duhet vlersuar shumë.
Dobitë:
- Është e pëlqyer të thuhet duaja e larpërmendur para se me hy në banjo.
- Pëlqehet gjithashtu të kërkosh falje nga Allahu pasi ke dalë nga banjoja.
- Ndalohet kthimi kah kibla gjatë kryerjes së nevojës.
Përktheu nga gjuha arabe ;
Florim Islami
www.thirrjaislame.com
Comments are closed.